Scotch & Soda Werkt samen met Jong Nederlands Talent

Amsterdam, 21 september 2020 – Een golf aan nieuw Nederlands talent maakt zijn opwachting. Voor Scotch & Soda was dit de aangelegenheid om, in samenwerking met Amsterdam Fashion Week, het jong talent in de schijnwerpers te zetten. Het merk heeft aan tien jonge creatievelingen gevraagd om een hoodie uit de Fall/Winter ’20 collectie te herontwerpen, ieder op hun eigen manier met een eigen verhaal.

De tien deelnemende talenten zijn:
Florian Regien (@flowidaflo)
Silvia Slingerland (@silviaslingerland)
Tisja & Ziarah Janssen (@tisjajanssen & @ziarahjanssen)
Pepe Favela (@pepefavela)
Maas de Goede (@maasdegoede)
Ardash Nelson & Bobbie Johnson (@nelsonjohnson.ams)
Lola Vogels (@lolavogels)
Rowen Lammers (@iirowen)

Ieder talent kreeg een thema toegewezen dat in connectie staat met Scotch & Soda; Amsterdam, Love of Water. Het resultaat zijn tien verschillende hoodies met ieder een eigen draai aan het Scotch & Soda-kledingstuk. De custom hoodies waren afgelopen weekend te zien in de etalages van de Scotch & Soda-winkel aan de Heiligeweg in Amsterdam.

Via deze link is het beeld te downloaden van de tien talenten in hun eigen creatie (credits: Jesper Lucas).

Naast het campagnebeeld creëerde het merk ook een bijbehorende video waarin de talenten worden gevolgd in het creatieve proces van de samenwerking. De video is hier te vinden

Trending stories

Show report: Dylan Westerweel

More

Darwin Winklaar wint Lichting 2020

More

Nieuwe Nederlandse merken in de kijker: Francon

More

Selected events