Sluit menu
Menu
Maandag, 25 mei 2020

Fashion

Chanel opent boetiek aan het strand in Knokke

Amsterdam Fashion Week

Het Zandvoort aan Zee  van België heet Knokke. Modehuis Chanel opent op de zeedijk deze zomer een pop-up boetiek, genaamd “Les Beiges à la Plage”. Bij de luxueuze boetiek kun je terecht voor onder andere beautyproducten en parfums van Chanel.

Knokke Le Zoute

In de pop-up boetiek waan je je even in het zuiden van Frankrijk. Het decor is namelijk sterk geïnspireerd op de Franse Rivièra. Met de pop-up wil Chanel de volledige aandacht vestigen op hun make-up collectie “Les Beiges”. De focus ligt daar op een natuurlijke en egale teint. Olivier Polge – parfumeur bij Chanel- presenteert er ook met trots zijn laatste nieuwe creaties voor Les Eaux de Chanel: Paris-Deauville, Paris-Venise en Paris-Biarritz. Dit zijn een ode aan de drie favoriete bestemmingen van Gabrielle Chanel. Er is ook een make-up en nailbar, voor een touch up, voordat je neerploft op je strandbed.

De boetiek is geopend van 30 juli tot en met 19 augustus op de Zeedijk 748, in Knokke-Heist.

Meer in Fashion

De Mooiste Mondmaskers door Nederlandse Ontwerpers

De Mooiste Mondmaskers door Nederlandse Ontwerpers

Aangezien de overheid vrijdag heeft aangespoord om tijdens de transitieperiode naar het ‘nieuwe normaal’ allemaal een mondmasker aan te schaffen, leunt Nederland naar een scenario waar reizen met het openbaar vervoer en het zich bevinden in drukke ruimtes niet meer mogelijk is zonder dat lapje stof. Ik ben al weken aan het fantaseren over de […]

Aangezien de overheid vrijdag heeft aangespoord om tijdens de transitieperiode naar het ‘nieuwe normaal’ allemaal een mondmasker aan te schaffen, leunt Nederland naar een scenario waar reizen met he [...]

Digital Fashion House The Fabricant Treed op de Voorgrond van een Veranderende Mode-Industrie

Digital Fashion House The Fabricant Treed op de Voorgrond van een Veranderende Mode-Industrie

De mode-industrie is aan verandering toe. Nu meer dan ooit worden we wakker geschud en zien we hoe het ook anders kan. LFW wordt gedigitaliseerd, Jacquemus cureert zijn nieuwe campagne via Facetime, en modemerken stellen hun archieven gratis open online. Amber Slooten van The Fabricant had het al voorspeld, de toekomst van de mode is […]

De mode-industrie is aan verandering toe. Nu meer dan ooit worden we wakker geschud en zien we hoe het ook anders kan. LFW wordt gedigitaliseerd, Jacquemus cureert zijn nieuwe campagne via Facetime, e [...]