Sluit menu
Menu
Zaterdag, 11 juli 2020

Fashion

Chanel opent boetiek aan het strand in Knokke

Amsterdam Fashion Week

Het Zandvoort aan Zee  van België heet Knokke. Modehuis Chanel opent op de zeedijk deze zomer een pop-up boetiek, genaamd “Les Beiges à la Plage”. Bij de luxueuze boetiek kun je terecht voor onder andere beautyproducten en parfums van Chanel.

Knokke Le Zoute

In de pop-up boetiek waan je je even in het zuiden van Frankrijk. Het decor is namelijk sterk geïnspireerd op de Franse Rivièra. Met de pop-up wil Chanel de volledige aandacht vestigen op hun make-up collectie “Les Beiges”. De focus ligt daar op een natuurlijke en egale teint. Olivier Polge – parfumeur bij Chanel- presenteert er ook met trots zijn laatste nieuwe creaties voor Les Eaux de Chanel: Paris-Deauville, Paris-Venise en Paris-Biarritz. Dit zijn een ode aan de drie favoriete bestemmingen van Gabrielle Chanel. Er is ook een make-up en nailbar, voor een touch up, voordat je neerploft op je strandbed.

De boetiek is geopend van 30 juli tot en met 19 augustus op de Zeedijk 748, in Knokke-Heist.

Meer in Fashion

Maak Kennis met de Visions Of Talenten: Vivian Zandhuis

Maak Kennis met de Visions Of Talenten: Vivian Zandhuis

Maak kennis met onze tien ‘Visions Of’ kandidaten. Geselecteerd door een internationale jury en begeleid door de Nederlandse ontwerper Duran Lantink zijn deze talenten de top van de creatieve industrie. De komende maanden zullen zij hun concepten naar een hoger niveau tillen en verder uitwerken tot complete collecties. Die afgewerkte producten worden gepresenteerd tijdens de […]

Maak kennis met onze tien ‘Visions Of’ kandidaten. Geselecteerd door een internationale jury en begeleid door de Nederlandse ontwerper Duran Lantink zijn deze talenten de top van de creatieve industrie. D [...]

Nederlandse Modemerken in de Kijker: BLEECHED

Nederlandse Modemerken in de Kijker: BLEECHED

BLEECHED is een Nederlands merk dat belangrijke thema’s in onze samenleving opzoekt en deze vertaalt in collecties met een rauwe twist. Het merk is nog jong, maar vond zijn plek in de Nederlandse mode-industrie al snel door het gebruik van unieke details in elk kledingstuk en zijn sociaal-culturele benadering.      In 2018 werd jullie […]

BLEECHED is een Nederlands merk dat belangrijke thema’s in onze samenleving opzoekt en deze vertaalt in collecties met een rauwe twist. Het merk is nog jong, maar vond zijn plek in de Nederlands [...]