Sluit menu
Menu
Dinsdag, 21 januari 2020

Fashion

Louis Vuitton opent Nederlandse e-boetiek

Amsterdam Fashion Week

Louis-lovers opgelet! Het Franse modehuis Louis Vuitton heeft zojuist een Nederlandse webshop geopend. De Petite Malle, de Twist of Victoire: binnen een aantal muisklikken heb jij jouw favoriete designertas in huis.

Louis bezorgservice

Het modelabel biedt in dienst Nederlandse online boetiek ook andere accessoires aan zoals sjaals, portefeuilles en zonnebrillen en ook de prêt-à-porter collectie is online verkrijgbaar. Je kan jouw aankopen ook online personaliseren, met de dienst Make it Yours, Hot Stamping, My LV World Tour, Mon Monogram of Mon Damier. Alles vanuit je luie stoel. Je kan kiezen voor thuisbezorging of ophalen in een winkel naar keuze. Louis Vuitton lanceerde de online shop voor het eerst in 2005 en is sindsdien actief in 19 landen. En nu dus ook in Nederland. Hoezee!

Meer in Fashion

Van adidas Originals tot DC; Daniëlle Cathari is Niet te Stoppen

Van adidas Originals tot DC; Daniëlle Cathari is Niet te Stoppen

Amsterdam Fashion Week Wunderkind Daniëlle Cathari schopte het al ver. De Nederlandse ontwerpster werd in 2017 als eerste student bekroond met de VFiles prijs toen ze haar befaamde gedeconstrueerde adidas tracksuits op de catwalk showde tijdens New York Fashion Week. Ook adidas Originals zag talent in haar en werkt sindsdien samen met Cathari aan nieuwe […]

Amsterdam Fashion Week Wunderkind Daniëlle Cathari schopte het al ver. De Nederlandse ontwerpster werd in 2017 als eerste student bekroond met de VFiles prijs toen ze haar befaamde gedeconstrueerde adida [...]

Dit zijn de Meest Memorabele Outfits van 2019

Dit zijn de Meest Memorabele Outfits van 2019

Dit was het dan, 2019. Een jaar dat binnen de mode-industrie stond voor inclusiviteit, globalisatie, throwbacks en een alles kan alles mag attitude (tot je in het vaarwater van cultural appropriation komt). Nu zou ik me kunnen focussen op de beste fashion moments in de 2010’s en het keer op keer voorgekauwde lijstje opnoemen met […]

Dit was het dan, 2019. Een jaar dat binnen de mode-industrie stond voor inclusiviteit, globalisatie, throwbacks en een alles kan alles mag attitude (tot je in het vaarwater van cultural appropriation komt). N [...]