Sluit menu
Menu
Vrijdag, 16 november 2018

Fashion

Supermarktketen Lidl Gaat Viraal

Amsterdam Fashion Week

Niemand had kunnen voorspellen wat we van de eerste Amsterdam Fashion Week van supermarktketen Lidl mochten verwachten. Al dan niet een poging om op de trend van cult meets fashion te springen, deed Lidl de ogen van fashion insiders openen en heeft zijn doel om naam te maken in deze wereld zeker bereikt. Nog geen dag nadat de show tot zijn einde kwam kregen wij al massaal mailtjes binnen over de befaamde Lidl sokken die op de catwalk werden geshowd.

Net zoals de sportsok populair werd gemaakt door Vetements, Kappa, en andere merken die op athleisure trend inspelen, gingen de sportsokken van Lidl ook viraal. Een slimme zet, die de supermarktketen in één klap een geheel nieuwe following heeft bezorgd. De gasten van zondag’s show horen bij de weinig gelukkigen die de sokken al in hun bezit hebben. Anderen proberen uit te vinden wanneer ze beschikbaar komen te zijn. Metro heeft zelfs een wedstrijd opgezet om de exclusieve sokken te winnen. Conclusie: wat als een heus risico werd gezien bleek een fashion wildcard te zijn.

 

 

Meer in Fashion

Russian Brand KRAKATAU Is The Perfect Mashup of Street and Function

Russian Brand KRAKATAU Is The Perfect Mashup of Street and Function

Russian brand KRAKATAU is the perfect mashup of street and function. Just arrived in Amsterdam, we talked to the founder of the brand about his life in Russia, how KRAKATAU got his name, and exciting future plans.   You’re a self-taught designer from Russia, why did you decide to venture into fashion? How did your […]

Russian brand KRAKATAU is the perfect mashup of street and function. Just arrived in Amsterdam, we talked to the founder of the brand about his life in Russia, how KRAKATAU got his name, and exciting futur [...]

Helmut Lang’s Zine Werpt een Intieme Blik op de California Skater Jeugd

Helmut Lang’s Zine Werpt een Intieme Blik op de California Skater Jeugd

Helmut Lang’s denim lijn relaunch is een passie project van creatievelingen uit elke hoek. Het merk werkte samen met legendarische skate fotograaf Ed Templeton aan een zine die de jonge skaters van L.A. in beeld brengt. Het resultaat is een oprecht en rauw product dat de collectie in een nieuw daglicht plaatst. Alix Browne zette […]

Helmut Lang’s denim lijn relaunch is een passie project van creatievelingen uit elke hoek. Het merk werkte samen met legendarische skate fotograaf Ed Templeton aan een zine die de jonge skaters van L.A. i [...]