Sluit menu
Menu
Vrijdag, 23 augustus 2019

Fashion

Wij spraken de oprichters Goldbergh na de show 

Amsterdam Fashion Week

Met wat voor gevoel stonden jullie op de dag na de show?
De vele uren aan voorbereiding waren het avontuur helemaal waard geweest, de voldoening was dan ook heel groot de volgende dag. Die euforie bleef hangen door de vele reacties via app en social media.

Ben je tevreden over wat jullie uiteindelijk hebben laten zien?
We hebben de nieuwe collectie opgedeeld in diverse kleurgroepen en per groep een andere muziek en achtergrondprojectie bedacht. Daardoor konden we heel goed de diversiteit in de Goldbergh-collectie laten zien, we zijn heel tevreden dat dit ook zo overgekomen is.

Wat vond jij de highlight van Amsterdam Fashion Week?
Voor mij persoonlijk was het een enorme ontlading toen de show geheel foutloos verliep, terwijl er bij de generale repetitie nog van alles fout ging.
Als we het over de shows hebben, dan zou ik zeggen de show van Zoe Karssen. Die had haar zomerconcept LOST ANGELES ook echt goed gecommuniceerd met coole muziek en stoere projecties.
De show van Ninamounah was trouwens ook fantastisch, met 60 (!) bijzondere modellen, coole live muziek en seksueel geladen kleding; één en al creativiteit!

Zijn er ook dingen niet volgens plan zijn gegaan?
Per ongeluk hing er een outfit op een verkeerd kledingrek, dus opeens hadden we een outfit over en geen model! Ik heb toen een vriendin van mijn dochter uit het publiek getrokken, die linea recta de make-up in werd gestuurd. Zonder repetitie, en voor het eerst in haar leven, liep zij vervolgens een perfecte show!

Wat voor reacties hebben jullie al gekregen?
We hebben heel veel complimenten gekregen via onze sociale media kanalen. Iedereen vond de collectie fantastisch en de manier waarop we die gepresenteerd hebben, mede door de videoprojecties, schitterend.

Meer in Fashion

Second to None: Lichting Winnaar Ferry Schiffelers

Second to None: Lichting Winnaar Ferry Schiffelers

Omdat er zoveel leuke ‘creatives’ rondlopen die weten wat er te koop is in de wereld, vroegen we hen naar hun all time favourites. We liften we graag mee, want waarom zelf het wiel uitvinden wanneer iemand anders dat al heeft gedaan, toch? Waar eten ze het liefst, wat is hun favoriete vakantiebestemming, het beste […]

Omdat er zoveel leuke ‘creatives’ rondlopen die weten wat er te koop is in de wereld, vroegen we hen naar hun all time favourites. We liften we graag mee, want waarom zelf het wiel uitvinden wanneer ieman [...]

Amsterdam Fashion Week is Verheugd om Samenwerking met FashionUnited aan te Kondigen

Amsterdam Fashion Week is Verheugd om Samenwerking met FashionUnited aan te Kondigen

FashionUnited is een onafhankelijk platform dat content verzamelt, creëert en communiceert die relevant is voor de industrie. Als het meest vertrouwde wereldwijde netwerk van de mode sinds 20 jaar, biedt het een competitief rekruteringsvoordeel voor ’s werelds toonaangevende merken door middel van storytelling en branding. Gevestigd in meer dan 30 landen en in 9 talen […]

FashionUnited is een onafhankelijk platform dat content verzamelt, creëert en communiceert die relevant is voor de industrie. Als het meest vertrouwde wereldwijde netwerk van de mode sinds 20 jaar, biedt he [...]